شیرین تر ز عسل های خمین است لبانت
باریک تر از ماه منیر است میانت
دکتر به من عاشق دلباخته گفته است
قند است مریضی من اما ز دهانت
باید که بگیرم قدحی از لب لعلت
بگذار بمیرم من از آن غنچه دهانت
شد قافیه تکرار ولی عیب ندارد
باریک میانت شکر آن در زبانت
ای کاش بمانی و غزل تازه کنی باز
ای کاش غزل ها بگم از لعل گرانت
من عاشق چشمان سیاه توأم ای یار
ایضا شده ام عاشق اندام چنانت
با «یوسف ثانی» غزل خوان و دل پاک
رحمی کن و بگذار بماند به نهانت
خال مهرویان...ما را در سایت خال مهرویان دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 92